صدور پروانه نوسازی برای۳۰۰ هزار واحد مسکونی در بافت‌های هدف بازآفرینی شهری

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران از صدور پروانه نوسازی برای ۳۰۰ هزار واحد مسکونی در بافت‌های هدف بازآفرینی شهری خبر داد و گرفت: ۸۴۰ پروژه زیربنایی و روبنایی در این بافت‌ها به بهره‌برداری رسیده است.

محمد آیینی، مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در اظهاراتی با بیان اینکه در دولت سیزدهم در حوزه محرومیت‌زدایی و تأمین خدمات زیربنایی و روبنایی بیش از ۳ هزار کیلومتر معابر خاکی محلات کمتر برخوردار سکونتگاه‌های غیررسمی و بافت‌های فرسوده در ۵۳۰ شهر با تأمین قیر رایگان آسفالت شد، اظهار کرد: در این راستا ۸۴۰ پروژه روبنایی شامل پروژه‌های آموزشی، درمانی، ورزشی، انتظامی، فرهنگی و مذهبی و پروژه زیربنایی شامل اصلاح و توسعه شبکه‌های آب و فاضلاب و برق و بهسازی معابر و غیره از مجموع یک هزار و ۲۴۵ پروژه در دست اقدام به اتمام رسید و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی در این راستا افزود: توانمندسازی و آموزش‌های شغلی ۳ هزار و ۷۷۲ نفر از ساکنان محلات کمتر برخوردار و ۲۰ هزار و ۲۰۷ نفر از مدیران شهری از دیگر اقداماتی است که در این مدت انجام شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین ادامه داد: با بهره‌گیری از بسته‌های تشویقی شهرسازی، مالی، اداری و تسهیل مجوزها، بیش از ۱۰۰ هزار بنای فرسوده و لرزان برچیده شد.

وی اظهار کرد: صدور پروانه نوسازی برای حدود ۳۰۰ هزار واحد مسکونی و اتمام و بهره‌برداری از ۱۰۴ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده و صدور سالانه ۹۶ هزار پروانه نوسازی در بافت‌های فرسوده از جمله اقداماتی است که در این حوزه به ثمر نشست.

نام :*
پست الکترونیک :
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود

لیست قیمت رمزارزها به زودی راه اندازی می شود